Panasonic

Een krachtige combinatie van notebook en tablet met een slank maar duurzaam ontwerp voor zakelijk gebruik

Met de introductie van de Panasonic Toughbook CF-MX4 flipover convertible hebben drukke professionals opnieuw een stijlvolle en krachtige oplossing voor al hun zakelijke toepassingen. De CF-MX4 combineert de voordelen van notebooks en tablets met een slank maar duurzaam ontwerp en alle mogelijkheden voor continu zakelijk gebruik. De CF-MX4 is een ideale metgezel  voor directeurs, verkoopmedewerkers, creatieve professionals en marktonderzoekers, want uitgerust met een eigen stylus kan hij multi-functioneel worden ingezet voor vergaderingen, kantoorwerk, creatieve toepassingen, presentaties en gegevensinvoer.

Multi-touch met geïntegreerde stylus

De Panasonic Toughbook CF-MX4 draait op Windows 8.1 Pro en heeft een 12,5-inch IPS Full HD capacitief 10-vinger multi-touch scherm waarmee gebruikers de nieuwste schermtechnologie optimaal kunt benutten. Tevens is de CF-MX4 de eerste business rugged Toughbook met een geïntegreerde stylus met dunne penpunt. Dit maakt hem ideaal voor handgeschreven aantekeningen tijdens vergaderingen en presentaties.

Nieuwste 5de Generatie Intel® CPU

Met de CF-MX4, beschikken gebruikers over een krachtige computer met de nieuwste Intel® 5de generatie-processor, Intel® CoreTM i5-5300U vProTM om ook zwaardere zakelijke toepassingen te gebruiken. Om voldoende ruimte te bieden voor alle toepassingen en documenten van mobiele professionals, kan de gebruiker kiezen tussen een RAM-geheugen van 4 GB of 8 GB en 128 GB of 256 GB SSD-opslag afhankelijk van hun gebruiksnoden.

Eerste business rugged model gemaakt van UHD-legering

Ondanks zijn krachtige prestaties is het ontwerp licht en slank, met een gewicht van 1,14 k en een dikte van 21 mm. Dit is dankzij de UHD-legering, die met de CF-MX4 voor het eerst wordt ingezet voor commercieel gebruik. In UHD wordt koolstof gecombineerd met magnesium, waardoor een nieuw, licht maar stevig materiaal ontstaat. Deze UHD-legering wordt gebruikt voor het bovenste gedeelte van het klavier.

De CF-MX4 is zo ontworpen dat hij bestand is tegen de stoten en krassen die gepaard  gaan met het veelvuldig reizen van mobiele professionals en is bestand tegen vallen vanop 76 cm hoogte en een druk van100 kg. Dankzij het innovatieve en duurzame 360°-scharnierontwerp kan men zonder probleem snel en regelmatig wisselen tussen clamshell en tablet. Dit alles wordt gecombineerd met de robuuste zakelijke mogelijkheden en de drie jaar standaardgarantie voor het Toughbook-gamma.

Klaar voor het werk, ongeacht de locatie

Op kantoor of onderweg, met de CF-MX4 zijn mobiele professionals altijd verbonden dankzij een uitgebreide set zakelijke interfaces en draadloze connectiviteit. Het toestel beschikt over twee USB 3.0 poorten, een SD-kaartlezer en poorten voor HDMI, LAN en VGA. Verder is er ook een optionele smartcardlezer voor sectoren waar veiligheid en informatiebeveiliging noodzakelijk zijn. Voor snelle gegevensoverdracht is het apparaat voorzien van Wireless LAN a/b/g/n/ac (tot 866,7 Mbps), Bluetooth® en een optionele 4G LTE verbinding. De CF-MX4 is ook ideaal voor webconferencing dankzij de 2 MP-webcam met stereomicrofoon.

Continu gebruik

In het bedrijfsleven maakt de CF-MX4 even lange uren als zijn zakelijke gebruiker. Het apparaat beschikt over een batterijautonomie van 13 uur en heeft ook een hot-swapbatterij die door de gebruiker kan worden vervangen zonder het toestel uit te schakelen. Hierdoor is continu gebruik gegarandeerd.

"De Toughbook CF-MX4 is de ideale oplossing voor de drukbezette professional" aldus Jan Kaempfer, General Manager Marketing bij Panasonic Computer Product Solutions. "Deze combinatie van tablet- en laptop biedt de gebruiker het beste van beide met een robuuste en slanke behuizing, een opvallende uitstraling en uitgebreide functionaliteit."

De Panasonic Toughbook CF-MX4 is verkrijgbaar vanaf eind april 2015, met een adviesprijs vanaf € 2034 (exclusief btw).

Ga voor meer informatie naar: www.toughbook.eu

quote

InstiCOM creates structural media attention for the airport

Brussels South Charleroi Airport     Other (customer) testimonials