• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
  • Spring naar de voettekst
INSTICOM

INSTICOM

Nederlands English Français
  • Home
  • Over INSTICOM
  • Team
  • Job
  • Contact
  •  
  • COVID-19
  • Reputatie
  • Persaandacht
  • Content
  • Crisiscommunicatie
  • Public Affairs
  •  
  • Klanten
  • Cases
  • Whitepapers
  • Latest news
  • Blog

Blog

28/10/2019 door Insticom

De grenzen opzoeken en verleggen als team: een speciale teambuilding voor Insticom

Wat had begin oktober in petto voor het team van Insticom? Wel, een dag als geen ander: de langverwachte jaarlijkse teambuilding! We wisten op voorhand echter niet wat we gingen doen en de verrassing bleef tot het laatste moment intact. Dat was tot we op onze bestemming aankwamen: MC Boxing in

Categorie: Geen onderdeel van een categorie

15/04/2019 door camille

Big Data vraagt om een Big Oplossing

De explosieve datagroei vraagt om andere vormen van dataopslag en datamanagement. ​De hoeveelheid data groeit al jaren explosief en het eind van deze groei is voorlopig nog niet in zicht. Onderzoeksbureau IDC verwacht dat de wereldwijde omzet uit Big Data and Analytics-hardware, -software en

Categorie: Algemeen

15/04/2019 door camille

Crisis? Verruil struisvogelcommunicatie voor open respons

Belgische bedrijven worstelen met het ene na het andere vleesschandaal. Ze reageren met struisvogelcommunicatie. Foute boel, want zo maak je de reputatiecrisis erger. Zoek bij een crisis zelf de media op, met een adequate, snelle respons. De mediastorm gaat snel luwen.Recent werden België -en ook

Categorie: Crisiscommunicatie Nieuws

15/04/2019 door INSTICOM

Uw contentstrategie heeft geen vakantie nodig

De zomer nadert en de bezetting op kantoor droogt op. Ook de medewerker die verantwoordelijk is voor het verspreiden van de content gaat op vakantie. Mogelijk heeft hij of zij blogposts en artikelen klaargezet en ingepland, maar het gebeurt ook regelmatig dat dit hele proces tijdens de zomer stil

Categorie: Content Nieuws Tags: artikelen, blogposts, content, contentstrategie, mediarelaties, zomer

14/04/2019 door INSTICOM

Reputatiemanagement? Just do it!

Nike en Colin Kaepernick - het is een gouden huwelijk gebleken. Nike zag haar sales al met 31 procent stijgen. En het aandeel Nike daalde weliswaar met 3 procent toen het nieuws over Kaepernick net vers was, maar is inmiddels alweer terug op het oude niveau. Analisten voorspellen zelfs een nog veel

Categorie: Reputatie Nieuws Tags: Kaepernick, merk, nike

05/10/2018 door INSTICOM

Hoe strikt u een influencer?

Terwijl de oplages van traditionele media, zoals kranten en tijdschriften, afnemen, stijgt het bereik van social influencers enorm. In tegenstelling tot een krant heeft een influencer een beperkte redactie. Vaak is er slechts één persoon die zelf het kennisleiderschap op een bepaalt onderwerp

Categorie: Algemeen, Pers Aandacht Nieuws

  • « Ga naar Vorige pagina
  • Ga naar pagina 1
  • Ga naar pagina 2
Laten we samenwerken !

Contacteer ons

Footer


Victor Jacobslaan 80
1040 Brussel
België

+32 (0) 2 627 06 00
hello@insticom.be

BEDRIJF

  • Home
  • Over INSTICOM
  • Team
  • Job
  • Contact

DIENSTEN

  • COVID-19
  • Reputatie
  • Persaandacht
  • Content
  • Crisiscommunicatie
  • Public Affairs

MEER

  • Klanten
  • Cases
  • Whitepapers
  • Latest news
  • Blog
enfr
  • Facebook
  • Instagram
  • LinkedIn
  • Twitter

Zoeken

Copyright © 2021 · INSTICOM · Privacy statement · Gedragscode · Voor de pers · made with ♥ by RaketNet