we zijn er voor U
Een snelle crisisafhandeling behoedt uw organisatie voor reputatieschade.
- Crisissimulaties
- Crisishandboek
- Crisisbeheersing
- Issuemanagement
- Q&A's
- Crisistraining
- 24/7 crisisbegeleiding
Wilt u goed voorbereid zijn op een crisis, zodat je medewerkers weten wat ze moeten doen (en laten) als de vlam in de pan slaat?
Een crisis kan zich op ieder moment voordoen in elke organisatie. Denk aan een brand of een gaslek, een medewerker die in opspraak is geraakt, het terugroepen van een product of een maatschappelijke ontwikkeling die voor uw organisatie een issue dreigt te worden. Wij helpen u om reputatieschade te voorkomen. Preventief, maar ook als het kwaad al is geschied. Met een efficiënte en daadkrachtige crisisstrategie behoudt u het vertrouwen van uw stakeholders.
Crisisbestendig
Voor een goede voorbereiding op toekomstige crises ontwikkelen we een op maat gesneden crisishandboek. Daarin brengen we mogelijke crisissituaties in kaart op basis van een zorgvuldige analyse van uw organisatie, uw stakeholders en uw omgeving. Ook voeren wij periodieke crisissimulaties uit. Hiermee toetsen we de crisisbestendigheid van uw organisatie. Een (crisis)mediatraining bereidt u bovendien voor op kritische mediavragen. Tijdens de crisis kunt u rekenen op onze continue coaching en begeleiding. We helpen u om een transparante en eenduidige boodschap te communiceren. Zo voorkomt u misinterpretaties in de media en behoudt u als organisatie de controle.
24/7
Heeft u vragen of wilt u meer weten over crisiscommunicatie? Neem vrijblijvend contact met ons op. In geval van een acute crisis kunt u ons 24/7 bereiken op het crisistelefoonnummer:
+32 (0)2 627 06 09
Referenties
Neem CONTACT OP met INSTICOM voor referenties
Wij ondersteunen diverse organisaties bij crisiscommunicatie. Het gaat daarbij om vertrouwelijke vraagstukken. Voor meer informatie en algemene voorbeelden van crisiscommunicatievraagstukken kunt u contact opnemen met ons. Indien mogelijk brengen we u ter referentie graag in contact met organisaties die wij hebben ondersteund bij de omgang met een crisis of issue.







